זה הסוד שלי

סודות של אנשים אמיתיים

הסוד לקשר זוגי מוצלח

בשנים האחרונות זוגות רבים מתקשים למצוא את עצמם מחזיקים בזוגיות ארוכה לאורך זמן. אם בעבר עניין הגירושין היה נדיר מאוד, כיום מדובר בעניין שכיח במיוחד שיכול לפקוד כל בית וכל זוגיות. במחקרים האחרונים ניתן לראות כי אחד מכל שלושה זוגות נשואים מוצא את עצמו על מדרגות הרבנות, בהחלט לא נתון מעודד במיוחד. אז מהו הסוד לקשר זוגי מוצלח? לא מעט אנשים מנסים לדעת את התשובה לכך על מנת לשדרג את הזוגיות שלהם. לכן החלטנו לעזור לכם, ולספק לכם מספר עצות חיוניות על מנת שתוכלו להרים את הזוגיות שלכם לגבהים שלא חלמתם עליהם! כי בסופו של יום זוגיות זה עסק לכל דבר, ועל מנת לתחזק את העסק בצורה טובה חשוב מאוד לפעול על פי כללים ברורים שלא משתמעים לשתי פנים.
הסוד לזוגיות מוצלחת

הקשיבו אחד לשנייה וכבדו זה את זה

אחת מהבעיות הגדולות ביותר של מרבית הזוגות בעידן הנוכחי זה קצר בתקשורת. אם בעבר היה ניתן לראות כבוד הדדי בין בני הזוג והקשבה זה לדרישותיו של האחר, כיום כמעט בלתי אפשרי לראות זאת. כל אחד מבני הזוג מנסה למשוך את השמיכה לכיוונו, וכך קשה מאוד לתחזק זוגיות לאורך זמן. בני זוג חייבים בראש ובראשונה להיות חברים טובים האחד של השנייה, ולהקשיב זה לטענותיו של האחר. בני זוג שמקשיבים האחד לשני ומנסים לתקן את המגרעות ימצאו את עצמם בסופו של יום במצב הרבה יותר טוב בהשוואה אל שאר הזוגות.

הקפידו לצאת לחופשות רומנטיות

רומנטיקה היא חלק בלתי נפרד מהנישואים, וכאשר שואלים מה הסוג לקשר זוגי מוצלח חשוב מאוד לקחת זאת בחשבון. על מנת לשמור את הניצוץ שהיה קיים בתחילת הדרך, חשוב מאוד לצאת מידיי מספר שבועות או חודשים לחופשה רומנטית עם בן או בת הזוג בלבד. ללא הסחות דעת וללא הילדים או חברים שעלולים להפוך חופשה זוגית לחופשה מסוג אחר. חופשה זוגית מביאה איתה המון דברים מיוחדים לקשר, ובסיטואציות כאלה הקרבה בין בני הזוג רק מתחזקת והאינטימיות יכולה בכל רגע לעלות שלב אחד קדימה. זה ללא ספק יכול לקדם אתכם בכל הקשור לזוגיות, ולהפוך את התקשורת בין בני הזוג להרבה יותר קלה ופשוטה. ניתן לצאת לחופשות רומנטיות הן בארץ והן בחו"ל, כאשר המטרה המרכזית היא השהות המשותפת ולא המקום שאליו נוסעים או מגיעים.

אל תסתירו דברים מבני הזוג שלכם

אחת מהטעויות הגדולות ביותר של בני זוג היא הסתרת מידע מסוים האחד מן השנייה. הסוד לקשר זוגי מוצלח מתחיל משיתוף פעולה ושיתוף הדאגות זה של זה. ככל שתהיו יותר פתוחים ופחות סגורים עם בני הזוג שלכם כך תוכלו למצוא את עצמכם מחזקים והופכים את הזוגיות שלכם להרבה יותר בריאה ופתוחה. הסתרת מידע מבן או בת הזוג עלול להביא למצב שבו הדברים יהיו עלולים להתנפץ בכל רגע דבר שבסופו של יום יביא אתכם לבעיה רצינית שיהיה לכם קשה מאוד לצאת ממנה.

הקפידו לזכור את כל הימים החשובים בזוגיות

יום האהבה? יום הולדת? יום נישואין? כל הימים הללו הם ימים חשובים וקריטיים בזוגיות. זוגיות בריאה היא זוגיות שבה הופכים את הימים הללו לימים חשובים אשר חוגגים זה בקרבתו של האחר. הסוד לקשר זוגי מוצלח חייב לעבור בימים הללו, וגם אם אין לכם זמן השתדלו לצאת למסעדה או ליציאה משותפת על מנת שתוכלו לשמור על זוגיות חזקה ויציבה לאורך זמן.

ובנימה אישית - המלצה:

אם הזוגיות שלכם נמצאת במשבר, ואתם לא באמת מצליחים לשחזר את ההתחלה או לבנות את הקשר שאתם רוצים, אני רוצה להמליץ לכם על  לי תום דותן, דייטולוגית ומומחית לתקשורת רומנטית, עובדת עם זוגות על בניית תקשורת מקרבת, חיזוק הקשר או במקרה הצורך איך להיפרד באהבה. ואם אתם בכלל רווקים ומחפשים אהבה, לי תוכל לעזור לכם על פי "שיטת התחלות" למציאת זוגיות שפיתחה. האתר של לי בכתובת https://www.leetomdotan.com.

דר אבירם

נושם וחי אינטרנט, אוהב לכתוב, אוהב את פיקסל (הכלב) ואוהב לטייל איתו בטבע. חוף הים הוא המקום המועדף.

 https://www.my-secret.co.il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp