הקפידו לחייך ולשמור על אווירה טובה
הסוד לשירות מושלם מתחיל בגישה של העובדים בחברה או בעסק כלפיי הלקוחות, בין אם מדובר בשירות פרונטלי או בשירות טלפוני. לקוחות רבים רוצים להרגיש אהובים ושייכים למקום שמספק להם שירות על בסיס קבוע ויומיומי. ככל שתהיו יותר פתוחים ונעימים כלפי הלקוחות החדשים והישנים, כך תוכלו לצבור מעגל לקוחות נאמן אשר ילווה אתכם לאורך זמן. זוהי ההזדמנות שלכם לעשות צעד ראשון כל הדרך לביסוס וחיזוק העסק שלכם. עסק קטן שלוקה בנושא הזה ימצא את עצמו מדשדש בתחתית עד אשר לא יוכל להחזיק עוד מעמד. לכן הקפידו לחייך כאשר אתם מספקים שירות ללקוחות באופן פרונטלי, ושמרו על אווירה טובה כאשר אתם מספקים שירות ללקוחות באופן טלפוני.
הלקוח תמיד צודק
הסוד לשירות מושלם הוא הדרך שבה אתם מתייחסים לטענות או לבעיות שהלקוחות שלכם עלולים לעלות מעת לעת. זה לא סוד כי המשפט "הלקוח תמיד צודק" איננו בהכרח תמיד נכון, אך אין לכם את האפשרות לחלוק עליו. המשפט בעצם קובע כי לא משנה מהי טענת הלקוח, הוא תמיד צודק גם אם באותה סיטואציה הוא איננו צודק. אין דבר טוב יותר מאשר להגיע לטובתו של לקוח ולהראות לו כי עשיתם את מירב המאמצים על מנת לפתור לו את הבעיה. כך תוכלו לשמור סביבכם אין ספור לקוחות נאמנים אשר רואים שאתם עושים את מירב המאמצים על מנת לעזור ולקדם אותם. חשוב מאוד שתנחילו את הגישה הזאת לעובדים שלכם על מנת למנוע מצבים של חוסר נעימות שבהם לא מעט לקוחות פשוט יעזבו אתכם לטובת עסקים קטנים אחרים.
תשמרו על קשר קבוע עם הלקוחות שלכם
הלקוחות שלכם הם האסמכתא לכך שהעסק שלכם חי וקיים, ולכן חשוב מאוד שתשמרו איתם על קשר בכדי שתוכלו לדעת בדיוק מהי מידת שביעות הרצון שלהם מכם. לקוח ששומע מכם בכל מספר שבועות או חודשים יבין כי הוא חשוב לכם, וזה בהחלט יכול לחזק את הרצון שלו להמשיך ולקנות מוצרים או לקבל שירות מכם. עסקים קטנים שלא מחזיקים במאות אלפי לקוחות יכולים לפנות ללקוחות אחת לתקופה על מנת לברר מהי מידת שביעות הרצון שלהם מהשירות ומהמוצרים וכך תמיד להיות עם יד על הדופק.
תהיו ביקורתיים כלפי עצמכם
הסוד לשירות מושלם מתחיל במודעות העצמית שלכם ושל העובדים בחברה. ככל שתהיו יותר ביקורתיים ושאפתנים כך תוכלו לנפץ גבולות ולשבור את המוסכמות בכל הקשור לענף שבו אתם נמצאים. עסקים אשר מתפשרים על המובן מאליו יכולים למצוא את עצמם קורסים אל מול חברות קטנות אחרות אך שאפתניות הרבה יותר. כל העסקים הכי גדולים בעולם התחילו מחלום אחד קטן שפרץ את הגבולות.